X

انجمن هتل و اقامتگاه کالیفرنیا با 144 جایزه در ناهار هتل آل استارز برتری خود را به نمایش گذاشت

انجمن هتل‌ها و اقامتگاه‌های کالیفرنیا (CHLA) از قهرمانان گمنام صنعت مهمان‌نوازی با قدردانی از 144 متخصص برجسته در ضیافت ناهار جوایز هتل All Stars جدید خود که امروز در Hyatt Regency سانفرانسیسکو برگزار شد، تجلیل کرد.

برنامه هتل All Stars که از جوایز قدیمی انجمن ستارگان صنعت شکل گرفته است، قالب جدیدی را معرفی می کند و از همه نامزدهای برتر به دلیل مشارکت فوق العاده آنها در این زمینه تجلیل می کند. این رویکرد فراگیر، افراد استثنایی را برجسته می کند که به طور مداوم برتری خود را نشان می دهند و نوار را برای صنعت مهمان نوازی در کالیفرنیا تعیین می کنند.

این رویداد فداکاری، استعداد و تعهد کسانی را که تلاش‌هایشان تجربه مهمانان را ارتقا می‌بخشد، تجلیل می‌کند و شهرت کالیفرنیا را به عنوان یک رهبر جهانی در مهمان‌نوازی تقویت می‌کند. جوایز هتل All Stars یادآور نقش ارزشمند این متخصصان در شکل دادن به آینده صنعت است.

لین اس. مورفلد، رئیس و مدیر عامل CHLA گفت: «به هتل همه ستاره‌های سال 2024 ما که بهترین و درخشان‌ترین مهمان‌نوازی را در سراسر ایالت نشان می‌دهند تبریک می‌گوییم. “تعهد شما به تعالی صنعت ما را پر رونق نگه می دارد و تضمین می کند که کالیفرنیا مقصدی در سطح جهانی برای مسافران باقی می ماند. ما مفتخریم که دستاوردهای شما را جشن می گیریم.»

Deysa Salinas، مدیر شرکتی اتاق‌ها در Noble House Hotels & Resorts در سانفرانسیسکو، جایگاه خود را در کلاس هتل All Stars 2024 به دلیل تعهد بی‌وقفه‌اش برای ایجاد محیط کاری که در آن هر فردی احساس ارزشمندی و الهام گرفتن برای بهترین عملکرد خود می‌کند، تضمین کرد.

«افراد پشت میز، پشت بار، در رستوران – اینها کسانی هستند که تیم را عالی می کنند. رهبری گروهی از افراد برای رسیدن به موفقیت، رسیدن به اهدافشان، و این که احساس کنند در یک محیط خانوادگی کار می کنند – این چیزی است که شغل من را شگفت انگیز می کند. این فقط به من احساس فوق العاده ای نسبت به آن می دهد،” سالیناس گفت.

جوایز هتل All Stars برتری را در سراسر دسته‌های مهم مهمان‌نوازی جشن می‌گیرند

جوایز هتل All Stars استعداد استثنایی و فداکاری متخصصان بخش‌های مختلف صنعت مهمان‌نوازی را به رسمیت شناخت. از هر برنده جایزه به دلیل تعهد تزلزل ناپذیرشان به برتری، از حفظ امکانات بکر گرفته تا ارائه تجربیات فراموش نشدنی مهمان، تجلیل شد.

طیف متنوعی از دسته بندی های ارائه شده در این رویداد عبارتند از:

حسابداری و مالی
مهندسی و امنیت
منابع انسانی
غذا و نوشیدنی
فروش و بازاریابی
خدمات مهمان
خانه داری
مدیر کل
این متخصصان برجسته مهارت‌ها و تخصص‌های متنوعی را که برای موفقیت صنعت مهمان‌نوازی ضروری است، نشان می‌دهند و تأثیری ماندگار بر تیم‌های خود و مهمانانی که به آنها خدمت می‌کنند، می‌گذارند.

منبع:travelandtourworld

multiplen: