فرودگاه شانون در سال 2024 از 2 میلیون مسافر فراتر رفت و از یک توسعه پیشرفته رونمایی کرد و یک تجربه بی نظیر برای مشتری ارائه کرد.
فرودگاه شانون امسال یک هدیه اولیه کریسمس دریافت کرده است که برای اولین بار از سال 2009 از مرز 2 میلیون مسافر عبور کرده است. این دستاورد رشد چشمگیر فرودگاه را برجسته می کند و اهمیت آن را به عنوان دروازه بین المللی کلیدی در امتداد راه اقیانوس اطلس وحشی تقویت می کند.
یک سال رشد قوی
این نقطه عطف به دنبال یک سال قابل توجه برای شانون است که توسط یک فصل تابستان بسیار موفق تقویت شده است که جایگاه آن را به عنوان یک مرکز اساسی برای اتصال جهانی تقویت کرد.
جشنی ویژه برای مسافران
برای جشن گرفتن این دستاورد، فرودگاه شانون یک جفت بلیط رفت و برگشت به JFK نیویورک اهدا می کند. این مسابقه در صفحات فیس بوک و اینستاگرام فرودگاه برگزار می شود و برنده خوش شانس دقیقاً به موقع برای فصل تعطیلات مشخص می شود.
گسترش اتصال باعث موفقیت می شود
رشد چشمگیر فرودگاه تا حد زیادی به دلیل گسترش مسیر استراتژیک و افزایش ظرفیت پرواز است. در طول تابستان، شانون 200000 صندلی در مسیرهای انتخابی اضافه کرد و فرکانسها را در 9 سرویس اصلی از جمله آلیکانته، فارو، مالاگا و لانزاروته افزایش داد.
این حرکت در فصل زمستان ادامه یافت و رایان ایر 30000 صندلی اضافی در پنج مسیر اضافه کرد. امروزه، شانون 33 مسیر را ارائه می دهد که 11 کشور را در سراسر اتحادیه اروپا، بریتانیا و ایالات متحده به یکدیگر متصل می کند.
یکی از تحولات برجسته سال 2024، بازگشت پروازهای فصلی روزانه خطوط هوایی دلتا به نیویورک JFK در ماه مه بود که به تقاضای شدید برای اتصال مستقیم بین غرب ایرلند و ایالات متحده پاسخ داد.
نوآوری برای راحتی
در اوایل سال جاری، شانون یک برنامه پیشرفته کنترل پاسپورت موبایلی (MPC) را معرفی کرد که برای سادهتر کردن فرآیند برای مسافرانی که به ایالات متحده میروند طراحی شده بود. این برنامه رایگان به مسافران این امکان را می دهد تا قبل از رسیدن به فرودگاه، بخشی از فرآیند ترخیص کالا را تکمیل کنند و تجربه کلی خود را افزایش دهند. این فرودگاه همراه با تأسیسات پیشپرداخت شانون در ایالات متحده و سیستم پست بازرسی ترکیبی اتحادیه اروپا/TSA، سفری کارآمد و بدون درز فراآتلانتیک را برای همه مسافران تضمین میکند.
فناوری غربالگری امنیتی پیشرفته فرودگاه شانون زمان انتظار را به حداقل میرساند و به مسافران اجازه میدهد زمان بیشتری را برای استراحت و کاوش در اولین فروشگاه معاف از مالیات فرودگاهی در جهان صرف کنند.
تمرکز بر دسترسی و فراگیری
شانون همچنان در زمینه دسترسی پیشرو است و سازمان جهانی بهداشت به عنوان یکی از اولین فرودگاههای “دوستانه برای سن” شناخته شده است. این فرودگاه امکاناتی مانند پارکینگ در دسترس، علائم واضح و مسیرهای پیادهروی محافظتشده را برای افزایش تجربه مسافران مسنتر ارائه میدهد.
علاوه بر این، شانون از بیش از نیم میلیون نفر در ایرلند با معلولیت های غیر قابل مشاهده پشتیبانی می کند و خدماتی مانند:
اولین اتاق حسی فرودگاه اروپا
ابتکارات آگاه سازی اوتیسم
شرکت در برنامه آفتابگردان معلولیت های پنهان
خدمات مشتری برنده جایزه
تعهد فرودگاه شانون به رضایت مشتری تحسین گسترده ای را برانگیخته است:
برنده جایزه دستاورد تمرکز بر مشتری هوانوردی در جوایز صنعت هوانوردی برای بهبود قابل توجه خدمات مشتری.
دریافت کننده جایزه بهترین تیم CX در بخش حمل و نقل در جوایز تجربه مشتری، کسب دومین برد متوالی.
رتبه 1 در رده سفر گزارش بینش تجربه مشتری ایرلند (CXi) و رتبه 4 به طور کلی در بین 150 برند پیشرو در سراسر کشور.
منبع:travelandtourworld