اتحادیه ملی بسکتبال (NBA) و Sands China Ltd. از یک همکاری چند ساله جدید و هیجان انگیز پرده برداری کرده اند که بازی های NBA China را از سال 2025 به ماکائو خواهد آورد. بازی های افتتاحیه شامل Brooklyn Nets و Phoenix Suns است که دو فصل پیش فصل را انجام خواهند داد. مسابقات در ونیز آرنا در روزهای جمعه، 10 اکتبر، و یکشنبه، 12 اکتبر.
هدف این همکاری ارائه یک تجربه فراگیر NBA برای طرفداران ماکائو در طول سال است. NBA و Sands China میزبان رویدادهای مختلف با محوریت طرفداران، از جمله فعالیتهای تعاملی، طرحهای توسعه اجتماعی NBA Cares، و رویدادهای سبک زندگی پر انرژی خواهند بود. روز هواداران NBA، که در هفته بازی برگزار میشود، یک رویداد برجسته خواهد بود و به شرکتکنندگان این فرصت را میدهد که شاهد اجرای افراد مشهور، تماشای بازیکنان، اینفلوئنسرها و افراد مشهور در چالشهای مهارتهای هیجانانگیز در زمین مسابقه باشند و از یک فضای جشن لذت ببرند.
پیش از شروع بازیها، یک فروشگاه پرچمدار NBA در The Londoner® Macao افتتاح میشود که به طرفداران محلی و بینالمللی دسترسی به طیف گستردهای از کالاهای NBA معتبر و قابل تنظیم از برندهای برتر مانند نایک، میچل و نس، نیو ایرا، ویلسون را فراهم میکند. و NBA Kids.
به مناسبت این اعلامیه، ساندز چین میزبان یک رویداد ویژه امروز در لندنر آرنا در ماکائو بود. در این مناسبت، مارک تیتوم، معاون کمیسر و مدیر عامل NBA، رئیس و مدیر عملیاتی لاسوگاس ساندز (LVS) پاتریک دومونت، و رئیس و مدیر عامل شرکت ساندز چین (SCL) گرانت چام حضور داشتند. چهره های قابل توجه دنیای بسکتبال، از جمله اسطوره های NBA، ری آلن، دیمارکوس کازینز، استفون ماربری، تریسی مک گریدی، کوتینو موبلی و تونی پارکر نیز به این رویداد پیوستند تا این همکاری تاریخی را جشن بگیرند.
بروکلین نتز فهرستی درخشان دارد، از جمله دنیس شرودر، دارنده مدال طلای جام جهانی 2023 (آلمان)، عضو تیم ملی بسکتبال مردان آمریکا در سال 2023، کام جانسون (ایالات متحده)، و سه بار ستاره ستاره NBA، بن سیمونز (استرالیا). فونیکس سانز به همان اندازه چشمگیر است و کوین دورانت (آمریکا) دارنده مدال طلای المپیک و قهرمان دو دوره NBA، دوین بوکر (آمریکا) برنده دو مدال طلای المپیک و چهار بار ستاره NBA (آمریکا) و سه بار حضور دارد. بردلی بیل ستاره NBA (ایالات متحده).
بازیهای NBA China 2025 ارائه شده توسط 88VIP در بیش از 200 کشور و منطقه در تلویزیون، رسانههای دیجیتال و پلتفرمهای اجتماعی پخش میشود و دسترسی جهانی و تعامل با طرفداران NBA را تضمین میکند. جزئیات بیشتر در خصوص فروش بلیت به زودی اعلام خواهد شد.
علاوه بر ارائه شریک 88VIP، بازیهای NBA China توسط مجموعهای از شرکای بازاریابی از جمله Ant International، Ctrip، Mengniu، Nike و Tissot پشتیبانی خواهد شد. سندز چین، به عنوان شریک رسمی استراحتگاه یکپارچه NBA چین، به عنوان مروج رسمی بازیهای مورد انتظار و رویدادهای مرتبط عمل خواهد کرد.
این همکاری نشان دهنده نقطه عطفی در رابطه رو به رشد بین NBA و طرفداران آن در منطقه آسیا و اقیانوسیه است و ماکائو قرار است به مقصدی کلیدی برای علاقه مندان به بسکتبال از سراسر جهان تبدیل شود.
منبع:travelandtourworld