این مقاله را به اشتراک بگذارید
IHG Hotels & Resorts مفتخر است که جدیدترین محصول خود را در صحنه مهمان نوازی کره جنوبی، voco Seoul Myeongdong، رونمایی کند. این مکان در قلب منطقه پویا میونگدونگ، که بهخاطر پیشنهادهای تجاری و خرید پرجنبوجوشش معروف است، دومین ملک در کشور برای برند ممتاز voco IHG است، پس از اولین فعالیت موفق voco Seoul Gangnam در سال 2022.
هر هتل voco به دلیل ویژگی متمایز خود، ترکیبی از طراحی شیک با محیطی آرام و دلپذیر که به مهمانان اجازه میدهد واقعاً آرامش داشته باشند، مشهور است. در voco Seoul Myeongdong، تأثیرات ظریف کرهای و لمسهای شخصی جذاب، فضایی پیچیده و جذاب را ایجاد میکند و تجربهای منحصربهفرد را برای کسانی که به دنبال کشف منطقه شلوغ Myeongdong هستند، ارائه میدهد.
این جدیدترین ملک دروازهای ایدهآل برای مسافران تجاری و گردشگران است و دسترسی آسان به مراکز خرید، غذاخوری و سرگرمی معروف منطقه را ارائه میدهد. چه برای کار یا تفریح در شهر هستید، Voco Seoul Myeongdong وعده اقامتی را به همان اندازه که راحت و شیک است، می دهد.
Martjin Sax، مدیر کل صداپیشگی Seoul Myeongdong گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که درهای خود را در قلب منطقه شلوغ Myeongdong باز می کنیم و از مهمانان برای تجربه زندگی voco استقبال می کنیم. این ملک از خیابانهای پویای میونگدونگ و شخصیت متمایز محوطه الهام گرفته شده است – مهمانان را دعوت میکند تا در طبیعت بازیگوش برند غرق شوند و از تجربههای لذتبخش و نشاطآور ارائه شده توسط میزبانان متفکر ما لذت ببرند و اطمینان حاصل شود که هر اقامتی مانند خود شهر به یاد ماندنی است.
جذابیت و راحتی محلی را در voco Seoul Myeongdong تجربه کنید
پس از ورود به voco Seoul Myeongdong، مهمانان با یک خوراکی خاص پذیرایی میشوند که فرهنگ محلی را منعکس میکند و حس منحصر به فردی را به اقامتشان میبخشد. داسیک کدو تنبل و لوبیا قرمز هتل که توسط شیرینیپز داخلی ساخته شده است، دارای مواد اولیه محلی مانند کدو تنبل و لوبیا قرمز است. در فرهنگ کره ای، لوبیا قرمز نماد شانس و محافظت است و این شیرینی متفکرانه نشان دهنده آرزوی هتل برای سفری امن و لذت بخش برای هر مهمان است. میهمانان تشویق میشوند که این غذا را با چای سنتی کرهای که در اتاقهای مهمانشان ارائه میشود، ترکیب کنند و حسی معتبر به اقامتشان ببخشند.
Voco Seoul Myeongdong در نزدیکی مکانهای فرهنگی نمادین مانند کاخ Gyeongbokgung، برج Namsan و بازارهای سنتی مانند Namdaemun واقع شده است. چه خرید در فروشگاه های لوکس و چه با تجربه فرهنگ غنی بازارهای سنتی، میهمانان به راحتی به طیف وسیعی از فعالیت ها دسترسی دارند.
این هتل دارای 576 اتاق و سوئیت بزرگ است که هر کدام چشم اندازهای خیره کننده ای از مناظر شهری مدرن یا مناظر پانوراما از برج نمسان دارند. این اتاقها که برای آرامش طراحی شدهاند، به دلیل نزدیکی هتل به کوه نمسان، مفری آرام را فراهم میکنند که مهمانان میتوانند در رختخوابهای مجلل استراحت کنند و از هوای مطبوع پنجرههای خود لذت ببرند. امکانات اضافی عبارتند از مرکز تناسب اندام 24 ساعته، استخر سرپوشیده، و استخر کودکان.
میهمانان می توانند از یک تجربه ناهار خوری لذت بخش در رستوران غذاخوری تمام روز هتل لذت ببرند که بوفه ای با مواد تازه و فصلی و ترکیبی از طعم های مدرن کره ای و بین المللی ارائه می دهد. این رستوران فضای مناسبی را برای صرف غذای اجتماعی و صمیمی ایجاد میکند و لحظات خاطرهانگیز «زندگی صوتی» را ارائه میکند.
برای کسانی که به فضای رویداد نیاز دارند، voco Seoul Myeongdong یک سالن کاربردی همه کاره را فراهم می کند که حداکثر 220 مهمان را در خود جای می دهد، همراه با چهار اتاق جلسه انعطاف پذیر که پر از نور طبیعی از پنجره های کف تا سقف است. این فضاها که به آخرین فناوری AV و طراحی معاصر مجهز شده اند، برای کنفرانس ها، رویدادها و جلسات در مقیاس متوسط ایده آل هستند. این هتل همچنین دسترسی انحصاری به باشگاه، از جمله ورود به سالن کلاب، صبحانه رایگان، و کوکتل های عصرانه با منظره افق درخشان سئول را ارائه می دهد.
هتلهای voco که در سال 2018 راهاندازی شد، یکی از سریعترین برندهای IHG Hotels & Resorts است که دارای 77 ملک در حال حاضر باز و 80 ملک دیگر در افق است. Voco Seoul Myeongdong با وفادار ماندن به تعهد پایداری برند، گامهای کوچک اما معنیداری را به سمت پایداری اختصاص داده است. این شامل استفاده از بالش ها و پرکننده های لحاف ساخته شده از مواد بازیافتی و ارائه امکانات گیاهی به صورت فله است. Voco Seoul Myeongdong با ادغام پایداری در هر جنبه ای از تجربه مهمان، با شعار این برند هماهنگ می شود که قدم های کوچک در مجموع می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند.
منبع:travelandtourworld