این مقاله را به اشتراک بگذارید
[ad_1]
هرکسی که برای توسعه دهندگان جوان که در چالش دانشجویی Swift شرکت می کنند در رقابت برنامه نویسی اپل شرکت می کند ، به سرعت می آموزد که درخشش در رشته های مختلف مهم است: دانش و استفاده صحیح از زبان برنامه نویسی SWIFT البته یک چیز است. یک ایده درخشان برای یک برنامه با ارزش ابزار و احساس طراحی رابط کاربری خوب ، چالش های کاملاً متفاوتی است. و اگر در پایان به پایان رسید ، وظیفه ندارید ، اما از این دعوت می شود که خود و برنامه خود را به عموم ارائه دهید ، بنابراین چیزی در مورد بازاریابی نیز می آموزد. به طور خلاصه: چندتایی مورد نیاز است.
کارل سیفرت متعلق به 50 برنده در سراسر جهان در چالش دانشجویی Swift است که به کوپرتینو دعوت شده اند
(تصویر: کارل سیفرت)
در میان 350 برنده جهانی امسال چندین دانش آموز و دانشجو از آلمان وجود دارند ، از جمله جان اشتایننهاور از وورزبورگ. 50 شرکت کننده در سراسر جهان ، از جمله کارل سیفرت از درسدن ، حتی به عنوان یک برنده برجسته انتخاب شدند – آنها نه تنها قیمت ها را در نوع خود دریافت می کنند و برای یک سال یک حساب توسعه دهنده رایگان ، بلکه توسط اپل به کنفرانس توسعه دهنده WWDC به Cupertino دعوت شده اند. در گفتگو با Heise Online ، دو سؤال در مورد برنامه های آنها ، انگیزه آنها و نحوه برنامه ریزی آنها.
ورود به برنامه نویسی
با جان استینهاور (22) این یک فیلم YouTube توسط تأثیرگذار Alexibexi در مورد WWDC 2017 بود که او را به طور پایدار تحت تأثیر قرار داد و او را به برنامه آورد. وی به یاد می آورد: “من فقط آن را بسیار آشکار دیدم که ببینم افرادی مثل شما و من که ده سال تجربه برنامه نویسی نداریم ، می توانند کارهای بسیار جالبی انجام دهند.” شور و شوق آنقدر عالی بود که نوجوان در آن زمان هنوز اولین خط کد خود را با iPad پدرش و برنامه Swift Playgrounds در همان شب نوشت. و هنگامی که او اولین برنامه کوچک خود را پس از تنها چند ساعت امتحان کرد ، نتوانست متوقف شود.

ژان اشتاین هائر
)
در کارل سیفرت (22) ، ورود بیشتر عمل کرد: در سن 14 سالگی او می خواست چراغ های کریسمس را در خانه خودکار کند. سیفرت اولین نکته تماس خود را با برنامه نویسی توصیف می کند: “اگر به نوعی چند کاراکتر را در رایانه وارد کنید و در پایان رایانه دقیقاً همان کاری را که شما گفتید انجام می دهد ، جذاب است. “اینها در حال حاضر تجربیات کلیدی هستند که به شما انگیزه می دهند.”
SWIFT: بیش از فقط یک زبان برنامه نویسی
هر دو توسعه دهنده علاقه مند به Swift هستند ، زبان برنامه نویسی که اپل 2014 را معرفی کرد. برای اشتاینهائر ، سوئیفت حتی “مانند یک برادر کوچک” است که با آن بزرگ شد. “من فکر می کنم سوئیفت یکی از زبانهایی است که می توانید آن را شروع کنید اما می توانید بسیار گسترش یابد. برای من ، سوئیفت زبانی است که در آن می توانم کاملاً خلاقانه زندگی کنم.”
کارل سیفرت به ویژه از تطبیق پذیری تحت تأثیر قرار می گیرد: “شما می توانید خیلی با Swift انجام دهید. کد منبع باز و آزادانه در دسترس است. Swift از طیف وسیعی از سیستم عامل ها پشتیبانی می کند. فقط MAC ها پشتیبانی نمی شوند.” وی به ویژه تأکید می کند که سوئیفت هم اکنون می تواند در میکروکنترلرها نیز مورد استفاده قرار گیرد: “همه چیز به نام Swift تعبیه شده است و به اصطلاح ، یک نوع تا حدودی کاهش یافته Swift است ، اما کاملاً در میکروکنترلرهای کوچک که ظرفیت محاسباتی زیادی ندارند و ذخیره سازی کاملاً بهینه شده است.”
پروژه ها: از دیسکسکسی به سیستم دوره ای تعاملی کمک می کند
جان اشتایننهاور برای مشارکت رقابت خود “Dylexaid” را توسعه داد ، برنامه ای که از افراد مبتلا به نارساخوانی پشتیبانی می کند. این برنامه روش های مختلفی را برای وارد کردن متون ارائه می دهد- از طریق ورودی مستقیم ، عکس یا بارگذاری PDF. یک الگوریتم سعی می کند کلمات ساده تر را برای ورودی پیدا کند و ساختارهای تنظیم شده را باریک کند. علاوه بر این ، متون توسط متن به گفتار خوانده می شوند و کلمات دشوار بصری برجسته می شوند.

کارل سیفرت
)
از طرف دیگر ، کارل سیفرت یک سیستم دوره تعاملی را برای دروس شیمی ایجاد کرد. انگیزه او از تجربیات مدرسه خود ناشی می شود: “به خصوص در فیزیک و شیمی ، من همیشه این احساس را داشتم که بعضی چیزها واقعاً شهودی نیستند. و فکر می کردم برنامه ها می توانند راه درستی باشند تا همه چیز را ملموس تر کنند.” وی سرانجام ایده کسب اطلاعات بیشتر در مورد عنصر مربوطه را با بهره برداری به کار گرفت.
چالش در طراحی برنامه
Jan Steinhauer یکی از 350 برنده در سراسر جهان در Swift Student Challenge است
(تصویر: جان اشتایننهاور)
هر دو توسعه دهنده تأکید می کنند که علاوه بر چالش های فنی ، طراحی رابط کاربری یک مانع اصلی بود. سیفرت توضیح می دهد: “در نهایت ، کسی می خواهد از برنامه هایی که می توانید توسعه دهید استفاده کنید. آنها باید به نوعی بصری باشند ، شما می خواهید از آنها استفاده کنید و شما واقعاً نباید از دیدگاه توسعه دهنده باشید ، اما باید به چشم انداز کاربران نزدیک شوید. شما باید در مورد این دو دیدگاه موافقت کنید.
اشتاینهاور ، که تعامل انسان و رایانه ای را در دانشگاه وورزبورگ تحصیل می کند ، دانش خود را در این زمینه به برنامه های خود می آورد: “من همچنین سعی کردم دانش خود را از HCI ، یعنی از تعامل رایانه های انسانی بیاورم ، و به برنامه یک رابط کاربری خوب و تجربه کاربری خوبی بدهم.”
Visionos و آینده محاسبات مکانی
Jan Steinhauer به ویژه علاقه مند به Vision Pro اپل و امکانات محاسبات مکانی است. وی در طول ترم در خارج از کشور در دانشگاه تگزاس در آستین ، برنامه “Viva Monarch” را تهیه کرد ، که به مهاجرت سلطنت ها می پردازد. وی با اشتیاق به Vision Pro ، گفت: “این من را به این ترتیب جلب کرد زیرا من فکر می کنم کاملاً متفاوت از سایر عینک های VR است ، زیرا این مکانیزم عبور بسیار بهتر است ، این غوطه وری.”
وی وقتی در مورد آینده محاسبات فضایی سؤال شد ، توضیح می دهد: “من به عنوان یک دانشجوی شاغل ، با بسیاری از افراد دیگر که برنامه ها را توسعه می دهند نیز ارتباط دارم ، می بینم که به نظر من دو مشکل اساسی وجود دارد: بسیاری از افراد هنوز با VR آشنا نیستند و حرکات را خیلی سریع درک نمی کنند. مشکل دوم این است که Apple Vision Pro هنوز کمی دشوار است.” وی با داشتن یک دید در هر نسل 2 و بعدی که آسانتر و ارزان تر می شوند ، محاسبات مکانی به تدریج غالب می شوند.
قابل توجه است که هر دو توسعه دهنده جوان در حال حاضر دانش خود را به دیگران منتقل می کنند. Jan Steinhauer کانال های Tikok و YouTube را اداره می کند ، که بر روی آن چشم اندازهای نزدیکتر را نزدیکتر می کند: “من فقط می خواستم نشان دهم: چه چیزی با اپل Vision Pro امکان پذیر است؟ چه نوع گزینه های ورودی وجود دارد؟”
کارل سیفرت یک مربی در پروژه آموزشی “جوانان هک شده” است: “من فکر نمی کنم این کمبود علاقه باشد ، بلکه به سادگی جرقه اولیه ای که باعث علاقه می شود. و نتیجه من که من از آن نتیجه می گیرم این است که جوانان باید فضایی را برای توسعه منافع خود و اجرای ایده های خود ارائه دهند ، به خصوص وقتی که در علم کامپیوتر به تنوع می رسد.”
نکاتی برای شرکت کنندگان در آینده چالش
برای هرکسی که می خواهد در چالش دانشجویی Swift شرکت کند ، یان اشتایننهاور یک توصیه مهم دارد: “نکته اول این است: شما باید چیزی را پیدا کنید که متناسب با شما باشد. در پایان ، قلب باید بسوزد.” توجه به جزئیات و لمس های نهایی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است: “بسیاری از آنها ایده خوبی دارند ، اما با من در دو بار مقابل آن ، جایی که من برنده نشدم ، این سنگ زنی خوب به سادگی فاقد آن بود.”
رویای WWDC
کنفرانس توسعه دهندگان جهانی (WWDC) از اپل یک سال برجسته برای هر دو توسعه دهنده است. کارل سیفرت ، که این بار پس از دو پیروزی به کوپرتینو به عنوان یک برنده برجسته دعوت شده بود ، به ویژه در انتظار مبادله شخصی است: “بیشترین انتظار برای مخاطبین و افرادی که شما با آنها ملاقات خواهید کرد. در پایان این یک رویداد شبکه است. من از آن بسیار خوشحال هستم ، اما همچنین جلسات در WWDC واقعاً جالب است.”
یان اشتاینهائر امیدوار است که سال آینده جزء برندگان برجسته باشد – او قبلاً مشارکت جدیدی را انجام داده است: “من هرگز خودم به کوپرتینو یا کالیفرنیا نبوده ام.” او خوشحال خواهد شد که با افراد دیگری که به همین ترتیب فکر می کنند ارتباط برقرار کند. “این فقط یک گزینه و شانس بزرگ است.”
برنامه های آینده: از مطالعه به عمل
این دو دانش آموز همچنین ایده های روشنی برای آینده حرفه ای خود دارند. Jan Steinhauer در حال حاضر به عنوان دانشجوی کار در SAP در زمینه توسعه iOS/VisionOS مشغول به کار است و دوست دارد برنامه های خود را از جمله Dylexaid و Viva Monarch را در فروشگاه App منتشر کند به محض تنظیم حساب Opera توسعه خود.
کارل سیفرت ، که به تازگی لیسانس خود را در علوم کامپیوتر در Tu Dresden به اتمام رسانده است ، به عنوان دانشجوی تحقیق در رئیس سیستم های توزیع شده و شبکه ای فعالیت می کند و با اینترنت اشیاء ، به ویژه با دستگاه های محدود منابع ، سروکار دارد. او توضیح می دهد: “انگیزه اصلی من بهبود زندگی همه به هر طریقی است.” “و من می خواهم با افرادی که در مقابل علت خود متعهد هستند ، کار کنم. و قدم بعدی من در این راه تکمیل استاد من است.” او همچنین قصد دارد پروژه سیستم دوره ای خود را به فروشگاه App وارد کند.
(سیا)
[ad_2]
لینک منبع